اینبار اپل و عینک هوشمند

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



اینبار اپل و عینک هوشمند

هنگامی که عینک های هوشمند گوگل به بازار آمدند دیگر شرکت ها هم به فکر ساختن نمونه ای از آنها افتادند. بنا به گزارشات شرکت هایی مثل سامسونگ و مایکروسافت نمونه هایی در دست طراحی دارند که قرار است به زودی وارد بازار شوند. اما آخرین اخبار رسیده در این زمینه حاکی از آن است که شرکت اپل هم به تازگی نمونه ای از عینک های هوشمند را طراحی کرده است که با نمونه های قبلی کمی متفاوت است.

ظاهر این عینک اپل بیشتر شبیه به عینک های ایمنی است تا عینک های هوشمندی که نمونه هایش را ما تا به حال دیده ایم. همانطور که از طرح اولیه ی این عینک که تصویر آن را مشاهده می کنید ، مشخص است، عینک های هوشمند قبلی نسبتا پر کاربرد تر و جامع تر به نظر می رسیدند.

بنا به گفته های طراح ، عینک اپل امکان دیدن تصاویر را در یک مقیاس بزرگتر نسبت به گوشی موبایل کاربران در اختیارشان قرار می دهد. همچنین از دیگر امکاناتی که برای این عینک مطرح شده است امکان دیدن برای کاربر به صورت جداگانه است که این امکان برای افرادی که از عینک های طبی با شماره های مختلف برای هر چشم استفاده می کنند مناسب است. طبق گفته ها ممکن است پردازش اطلاعات برای تنظیم تصاویر چپ و راست عینک با هم متفاوت باشد یا برای نمایش تصاویر 3 بعدی نیاز به استفاده ی جداگانه از هر دو قسمت سمت چپ و راست عینک باشد و یا برای افرادی که محدودیت بینایی در یکی از دو چشم خود دارند نیاز به استفاده از این امکان باشد که اپل آن را در این عینک هوشمند خود قرار داده است. به هر حال نحوه ی دقیق عملکرد آن هنوز ذکر نشده است اما به محض دریافت هر گونه خبر جدید ما آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید